Troms Billett-appHar du kjøpt en billett du ikke får brukt? Her finner du informasjon om hvordan du kan kansellere billetten og få pengene tilbake. Gyldighet, aktivering og kansellering Billetter kjøpt med Troms Billett (både enkelt- og periodebillett) aktiveres i kjøpsøyeblikket, med mindre du har angitt et senere starttidspunkt for billettens gyldighet. Billetter kan ikke kanselleres når de har blitt aktivert. Refusjon av enkeltbillett Dersom det kan påvises feil hos teleoperatør eller i appen som gjør at du kjøper flere billetter, refunderes billettene. Ta kontakt med vårt kundesenter for hjelp. Refusjon av periodebillett En aktivert periodebillett kjøpt med Troms Billett kan ikke stoppes, og gir derfor ingen mulighet for refusjon. Du er selv ansvarlig for kjøp av riktig billett-type. Krav til App-ID For å kunne hjelpe deg så må vi vite din App-ID. Denne finner du nederst i Troms Billett-appen under «Innstillinger». Denne må oppgis når du tar kontakt med oss vedrørende refusjoner. Her finner du kontaktskjema for refusjon Publisert 05.10.2021 14.02 Sist endret 07.11.2022 10.04